Monday 19 December 2011

Di mana Ade awak , di Situ ade Saya .!

 ~> hye , ape kaboo eeh . ? haha . bajet sekejap :) aku nak cerite pasal BFF aku pulak , bukan BF yea # no taken lha # jangan salah anggap pulak :') aku dari kecik lagii memang rapat dengan sorang budak niyh ~ dari tadika lagi :) budak nyer comel , baik :) ingat lagi mase tadika , mem aku merajuk memang santak bahabeng lha .. kesian awak sayang :* hihi :D kite frenz sampai sek men kan .. panjang lagi umo iteww kan sayang :* haha dekat mane aku berade , dekat situ kau ade jugak kan  .. tuh lha name nyer JODOH sebagai kawan baik , bukan jodoh ape lha ngek -,- then dah kenal-II semua , kenal lagi sorang kawan yang agak sporting :') baikk ngek , comell gituu # kau ade . ? aku tawuh aku ta dhe # haha , so keep in your mouth # kite orang memang rapat gilooooooooo ehh :') even pernah lha jugak gadoh but bukna besarr sangat pon .. hihi .. nak tawuh lha tuh sape namenyer .. haha , watlekk sudaaa .. first yang kenal dari kecik uh Farah Zafika a.k.a Princess Ekaa :* and lagi sorang yang comell gituu tuh Nurul Hasanah a.k.a Erniey Hyunn .. kite orangg memang friendly gilee :) tapi tak gilee mane pon :) haha .. ;')

~> Aku Sayang Kawan-II aku semua !  Aku hope persahabatan kiterr kekal sampai bile-II :')
~>
 Kau yang bace pon aku sayang , haha (Y)
~>
 jangan risau , even aku tak sebut pon name kau orang yang lain , aku sayang kau orang jugakk :*                                

                           * my best frenz forever n ever :*
                                                        

No comments:

Post a Comment

http://www.youtube.com/watch?v=a-mqkjDnljo