Monday 19 December 2011

Budi Bahasa Budaya Kita -,-

Assalamualaikum , selamat malam , salam sejahtera dan salam satu Malaysia :) apekhabar anda semua . sehat . ? haha .. tajuk kitew pade hary ini ade lha berkenaan Budi Bahasa Budaya Kita -,- yea ! 
~> Aku tak puas hati betu lha dengan seorang minah niyh , # bia lha aku name kan dyye Cik Tipah Terpeleot yea yea ? kesian kau kan kan kan . ? haha . kau nampka tak tajuk at atas uh , CTP ? aku niyh semua untuk kau sayang :* haha .. lahabau lha kau -,- tibe-II i.m aku carek pasal . tak padan dengan kecik lagi , budak bawah umor nak sound budak atas kau pulak kens ~ ape kes niyh way ! ape dye way ! ape dye ! tak paham dengan kau niyh CTP . -,-' tapi aku sabar doo , seriously aku sabar dengan kau sayang :* 

~> ceritere cinta si dye dengan si dye :
      * CTP suke si dye sejak dari dulu # lirik lagu cinta antra kita #
      * CTP jeles tengok aku rapat dengan si dye 
      * CTP tak nak aku rapat2 dengan si dye 
      * CTP jeless sebenarnye 

~> haha , lawak lha kau niyh kau , jangan lha di sebab kan lelaki kau nak jadih cam niyh sayang . pikir lha sikit (y)
~> awak kene ingat yang awak uh maseh kecik lagi , jangan nak mengbahabeng kan orang kalau tak tawuh perkare sebenar :')
~> tak pe lha , awak tuh baru nak up kan , sokeyy , saya paham :)

* kbye *

No comments:

Post a Comment

http://www.youtube.com/watch?v=a-mqkjDnljo