Friday 17 February 2012

Tengs for everything :)

24.12.2011 - 17.2.2012 
- Perkenalan kita bermula dari dye *sedare aku* selame niyh aku hanya tawuh name kau , tapi aku tak kenal kau , and aku tak tawuh muke kau macam mane , haha . sampai kan dah jumpe kau depan2 aku malu nak jumpe kau . sebab ............!  yang peliknya ,  apa yang berlaku antara kau dengan ex kau sebelom niyh , aku tawuh . sampai kau clash dengan dye pon , aku tawuh . Hebat kan aku :) then , time lepak dengan kau , serious aku malu gilee , nak bercakap pon segan . nak pandang muke kau pon serba salah . haha , sebab aku takod aku jatuh hati dekat kau (Y)  time malu2 dulu , kau and azim selalu nyakat aku kan time jumpe , malu aku ta terkata lhaa ken --' tapi aku watlekk jhe pon :) aku kan Hebat haha ~ then first time  kitaa jumpe ,  24.12 dekat kfc tpg  *pon boleyh asalkan dapat jumpe* hujan2 kite orang pergi , jadih minah rempitzz sekejap . haha . time tuh aku hampir2 nak terjatuh :o kau dengan bergayanye bawak moto ex5 dengan laju , naseb baek sampai rumah , kalau tak , hah ?? entah lhaa ~ dah sampai azim , kau perli aku . mentang2 rambot aku serabai , kau pon mula lhaa dengan lagak kau ala2 ada rambot panjang tuh , kau buad macam , macam ape tuh , adoyaii , macam ape yea ? haha macam tuh lhaa :P then lepak lhaa sekajap dekat rumah azim . time lepak tuh , kau orang sakat2 aku , sampai aku merajuk dengan korang . muke kau , Ya Allah , menggelabah sakai alam lhaa pulak aku tengok . tapi aku still dengan merajuk aku , muke aku ketat gileer tapi dalam hati , hanya tuhan saja yang tawuh . then hujan dah berhenti , kau pn balik . HAHA . malam tuh jugak , aku dikejotkan dengan satu permintaan yang dag agak lame kau bagu dekat aku but aku tak jawab pon kan ~ atoto , kesian kau kan sayang . haha , then aku terima . malam tuh aku happy gilee . dengar suare kau , ' cair' bhai aku . haha . then si azim niyh pulak sebok2 . haha *azim , aku sayang kau * 
     Esok nyerr aku  pergi lagi kan , tapi aku pergi tanpa kau , lagi pon yang niyh ramai lagi budak nyer . yang aku tak boleyh lupe kan kan , time nak pergi tuhh , ade polis . ya allah , menggelabah ayam kite orang , haha . tak disangke2 yang aku akan meet Princess Sonata <3 , intan farhana ,  atoto , comel jhe dye kan . entah sape entah lagi nama budak nyer , aku dah lupa . haha . balik dari kfc tuh , lepak sekejap depan rumah azim dengan budak2 nyaa . seriously , best lepak dengan kau orang semua , reward duhh . haha . tapi best lhaa sayang sayang oit <3 . esok nyerr hary last aku dekat situ , then kali ketige aku pergi kfc tuh . *naek malu aku jumpe orang yang at kfc tuh* haha . sebelom pergi kfc tuh , si azim niyh haa , sebok jhee nak g saloon . haha , lagi pon kau pon potong rambot kau kan . hew hew , handsome jhe kau kan :* kau dah siap potong rambut , kau duduk sebelah aku , ya allah , berdebar2 jantung aku tapi watlekk sudahh lerr ~ then dah siap semua , pergi kfc . ahahaha , kau kedekut . bukan nak belanjhe aku pon kan :p *joke* then dah siap makan semua , balik rumah . then kakak aku sampai , dah nak balik tuh , hmm macam berat jhe nak tinggal kan kau . the , aku pergi dekat kau , aku nak salam kau , tapi segan . hmm 'selamat tinggal budak handsome' 

17.2.2012 , aku meet kau dekat jj , time uh aku bawak ayuni kay sekali , sebab kau orang kan dah lamee gilooo tak jumpe , hee , happy aku korang jumpe . macam sweet couple jhe aku tengok .  tapi sebelom hary tuh , kitaa memag dah gadoh pon kan . punyer lhaa aku merajuk , kau sungguh2 pujuk aku kan . heheh :Dsungguh romantik time tuh . tapi aku teros dengan merajuk aku tapi dalam hati , berbuang2 bhai ~ seronok jalan dengan kau . tapi aku malu jalan dengan kau , sebab kau Tinggi sangat -,- haha , so , aku jalan2 sorang2 jhe lhaa , tapi macam kelakar jhe kan . *aku pon ta tawuh ape yang kelakar nyer* haha , 

---> tuh lhaa kali terakhir kitaa jumpe kan . semua kenangan kitaa , aku akan simpan ,. semua rahsie kau , aku akan simpan , semua sayang aku dekat kau , aku akan cuba buang , sebab aku tak layak nak sayang kau :'( ade orang lain yang lagi berhak sayang kau . aku sayang kau handsome . walaupon kadanga2 tuh aku banyak saketkan hati kau *ehh silap , kau yang banyak saketkan hati aku * hmm , lepas  niy , jage diri kau baek2 , jangan nak buad perangai taw , 

                                                                                sincerely Asha Alyaa ~

No comments:

Post a Comment

http://www.youtube.com/watch?v=a-mqkjDnljo